Flower

Jag älskar Orkanen (det stora, stora huset som i princip är mitt andra hem).
With a little multikort kan man hänga i princip i vilken sal som helst.
Hela eftermiddagen satt vi i en megasal och skrev på ett reportage vi håller på med just nu.
Sjukt flummigt, dock fick vi ändå gjort en jävla massa, trots övertrötthet.

Sitter och lyssnar på lite Jesus Christ Superstar, -73 versionen, såklart. Just nu "Then We Are Decided". Grymt bra.

Hade jag inte varit övertrött hade jag gått till cafét mina kickor och jag var på igår. Om de har öppet nu, vill säga. Mysigt som fan, sjukt gott kaffe, och chaien, chaien! Chaiorgasm tror jag det kallas.

Imorgon blir det upp tidigt och iväg till skolan återigen, gruppmöte, samt skriva klart das reportage.

Nej, nu skall jag lyssna på Soundgarden. Lite redig 90-tals hårdrock/grunge/metal/rock sitter jag aldrig fel. Mumma på det bandet. Speciellt första plattan från -88, "Ultramega OK". Om ni vill lyssna på något tungt, lyssna då på den skivan. "Beyond the wheel", wow. Classicly (vet att det säkert inte är ett ord, om det är - go me) heavy. Och så kryddar man det soundet med ett stycke amazing Chris Cornell-voice. Perfecto-o-o-o.

Puss på er, missa inte "Grey's Anatomy". I know, jag har innan sagt/skrivit jag är Så Jävla Trött på den skitserien. And I'm still, but jag tänkte ge den en chans, faktiskt. Vi får la se hur det går med den saken. Haha.

<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0