But I wouldn't

Minns första gånge jag hörde den här låten.
Det var någon gång i början av året när de första låtarna från SOTU hade släppts på youtube.
Jag blev helt förälskad. Helt jävla förälskad. Speciellt i refrängen, när Dave's mörka röst möter Martin's ljusa.
Spolade fram och tillbaka till refrängen hela tiden, haha.
Det var denna och "In Chains" som jag föll pladask för första gången jag hörde dom, och dom är fortfarande bland mina absoluta favoriter på plattan.

Och denna videon... Haha. Aw.

Aja, här har ni "Corrupt". Haha, om ni orkar kolla hela videon, får ni bästa citatet ever:
"No, no, he's the Real talent - the man who's going to fix it"
Martin: "HAHAHAHAH!!!"

HAH!

<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0