Backspacer

Jag måste vara sjukt ful. Annars hade inte såhär många äckel och psykon dragits till mig.

Suck.

För övrigt måste jag verkligen läsa i min tusen böcker eftersom jag tog en ledig dag igår, dock funderar jag på att ta this sunday free as well och istället ha en herrejävlans jobbig vecka.
I mean, I'm used to herrejävlans jobbiga veckor, so why not? I need to take it easy, otherwise I won't make it.
Jaja, who cares. For some I'm just a shadow, at least it seems so...

Äsch! Palla! Jag skall inte vara så jävla deprimerad hela tiden! Skitsamma att jag verkar vara damm för vissa, har träffat några av de mest underbara personerna någonsin den senaste månaden, vad har jag egentligen att vara deppig över? Nej, precis!

Nu skall jag försöka skaka av mig den dryga killen som snackar med mig på fb-chatten. Herremin...


<3
/Liv.


Bra man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0