When

Sådärja, nu skall jag uppdatera lite.
Dock finns det inte så mycket att uppdatera om, bara en massa skol-tråk.
Gah, jag älskar min utbildning och allt, men just nu vill jag bara ha mitt feta jullov med 3(!) hela lediga veckor!
(Visst, vi kommer säkerligen ha ett fedt arbete under ledigheten, men skitsamma, man är fortfarande ledig!)
Så mycket som har gjorts de senaste veckorna, och på helgerna har jag varit runt och busat med alla möjliga människor.
Det har varit nice. Men nu är jag jäkla schleten alltså.

Skönt med fredag imorgon. Blir lite middag på en mysmysrestaurang i Malmoe för att fira S som fyllde 20 häromdagen. The closest friends with some good food and wine. Love that. <3
På lördag blir det att s-l-a-p-p-a. Oooh, om ni bara visste hur mycket jag längtar efter det! Bara ligga med laptopen i famnen i soffan/alt. sängen, pyamasen på hela dagen och en massa fin musik och god mat och... Åh, love it, haha.
På söndag drar jag och morsan och brorsan till storebrorsan och firar honom, han fyller 26 på måndag.

Shit. Min storebror blir 26 på måndag. Och jag är 21. Och min lillebror fyller 18 i april.
Folk, tiden går fort! Jag minns när min storebror fyllde 11 och att jag var jätteavundsjuk på att han var så stor.
Jag minns att mamma hade ritat ett porträtt utav honom som födelsedagskort. Minns hur likt det var honom, på pricken. Min mamma är så otroligt duktig på att måla/rita. Genialisk.

Nej, nu måste jag kolla igenom min uppsats som skall in imorgon. Är färdig, men så jävla nojjig över att jag har gjort helt sketafel. Fan isåfall, men jag tror det är bra... Vi säger att det är bra så jag slipper ha ångest.
Bra, bra.

För övrigt skall ni lyssna på låten nedan (vilken pipa alltså!) och sedan ha en finemang kväll!
Puss på er, snyggingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0