Takida (eller vad fan det där fruktansvärda "rock"bandet heter) är så jävla sämst, på tal om ingenting

Vill ni veta en rätt lustig sak?
De senaste veckorna har jag upptäckt att tre lärare från min första grundskola numera jobbar på Orkanen.
En jag hade som dramalärare i tvåan på lågstadiet (during the good ol' times when drama faktiskt var ett ämne), en jag hade i femman, samt en gammal musiklärare.
Lite halvkul!

Idag har jag bara suttit i en av skolans bildsalar och målat. Vi kommer måla hela veckan. Gillart'!!

Nu skall jag kolla på lite "Family Guy" och vänta på att Anna kommer in på MSN (ja, lite fjortis att vid 21 års ålder fortfarande använda MSN. Förlåt mig då!).

Har ni föresten tänkt på att han som spelar, jag vettefan vad han heter, men Mannen i "Nanny", som hon gifter sig med tillslut, är jävligt snygg? Bara något jag började tänka på...

Ha en fin day, y'all!

PS. Kom precis på att jag fan skall se "New Moon" på söndag! Det ni! Hoppas den är bra, boken är så äckligt jäkla mega fantastiskt skitbra, så jag hoppas verkligen inte att filmen håller samma standard som "Twilight", för "Twilight", den sög. Riktigt hårt. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0