Saturday

Orkar inte radera gårkvällens inlägg, trots dess höga patetiska nivå. Jag hade tagit ett gäng öl, det är allt jag kan säga.

Idag är iallafall en ny dag och jag har precis kollat på gårdagens Idol-avsnitt.
Helt seriöst, årets Idol är verkligen så fruktansvärt dåligt. Om juryns (och tittarnas, verkar det som) favorit vecka efter vecka är en typ 16-årig äcklig tjej som ser ut som ett troll och sjunger som en padda, säger det Allt om kvalitén.

Eller, Calle är jävligt bra, scenspråket kanske inte är 100, men vad fan gör det om man sjunger som en Gud och så charmig att man nästan faller för honom? Precis. Hoppas på att han vinner.
Hade Nicklas varit kvar hade jag "hejat" (fan vad töntigt det låter) på honom, fyfan vad bra röst han hade.

Jaja.

Idag skall jag inte göra någonting. Tänkte ju passa på att plugga nu när jag har en hel lägenhet för mig själv, men det slog mig tidigare imorse, att jag har fan ingenting att plugga just nu. Tog med mig en bok, men det kommer inte ge mig något framöver... Fast det är ju ändå alltid bra att plugga, varesig man har ett arbete eller inte...

Vad vad tråkig den här bloggen är. Förlåt.
Skall försöka bli roligare/intressantare. Eller så slutar jag bara helt enkelt att skriva.
Vi får la se.

Ha en fortsatt skön helg, y'all!
Puss.
/Liv.

Kommentarer
Postat av: ha

haha, det är så sant liv! och om jag inte minns helt fel.. gillar du mew?

Postat av: Liv

;) Ja, Mew är riktigt bra! Do U like them?

2009-11-14 @ 16:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0