'Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano!'

Sitter och lyssnar på Martin's demos, så bäst.
Här får ni en liten trevlig söndags-lista:

Handväska: Block, pennor, kalender, cigg+tändare, tre tusen olika läppglans, mobil, mp3 (mina mobilhörlurar är fortf. sönder... ><) och en massa skräp.
Sminkväska: Mascara, eyeliner, svart+vit ögonpenna, ljusrosa-, mörkbrun+svart ögonskuggor och säkert något mer.
Badrumshylla: Tandborste, tandkräm, deo, nagellack, m.m.
Skohylla:
En miljard skor, dock använder jag bara ett par, ett par svarta tygskor från H&M. (Dock blir det vinterskor-köp när pengarna kommer!)
Jackficka:
Har inga fickor på min vinterjacka, bara sådana "låtsasfickor" som luras.
Barskåp: (=kylen) Inget just nu!
Fruktfat:
Clementiner! <3

OCH så ger jag er en jävligt rolig sketch, "Flying lesson"! Mr. Chapman är så jävla rolig här, nog en av mina favoritsketcher när det kommer till den mannen, och mr. Jones är lika söt som vanligt... Haha. Fyfan.
Klockrent!

Puss. <3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0