Men with a m

Precis varit ute med hunden, i ÖSregn. Duggade när vi gick ut, sedan när vi var mitt på rutten började det ösa ner, verkligen ÖSA. Både jag och hunden började gå gång i OS-fart, helt galet!
Nu är vi inne, hon är torkad från all regn, jag är fortfarande bajsblöt (ew...) i håret, men jag får se det från den ljusa sidan - Mitt hår blir alltid skitsnyggt efter att jag har varit ute i regnet. I'm serious, när det väl torkat är det hur snyggt som helst. Haha.

Pausade mitt i ett "Midsomer Murders"-avsnitt, lite kasst egentligen, man borde se hela, får alltid så dåligt samvete när jag är tvungen att pausa mitt i något program/film jag gillar.
Skall värma upp lite thé, det blir något som heter "Grön Vintersaga", mysigt namn, tror dock inte jag har druckit det innan... När det kommer till thé är jag lätt en "green girl". Visst, jag älskar allt thé (förutom lakritsthé, fyfan! jag köpte hem det för något år sedan, lakritsälskare som jag är, men fyfan! smakade sopor, helt seriöst! inget jag rekommenderar, inte ens om ni, som jag, älskar lakrits annars!), men grönt thé har det där "lilla extra" som jag älskar, en viss "touch".

Okej, som ni märker på ovanstående två stycken, är jag jävligt flummig just nu. Hah.
Nej, mot théet, fast först: cigg.

Ha en lovely kväll (har jag inte redan skrivit det? haha, vadå bloggberoende?)!
Puss.
/Liv.

Männen med stort M! YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0