Lalalalalalalalala

Jag är så sjukt nöjd med min tillvaro för närvarande.
Skolan går äckligt bra, för att få skryta lite.
Responsen på min uppsats var riktigt bra, något jag är så jävla stolt över, kämpade som fan med att få ihop det arbetet...
Idag blev jag kallad "min favoritpraktikant" av en lärare som inte ens är min handledare. Kan ha att göra med att jag räddade honom från katastrof när han desperat behövde en vikarie - första dagen på min praktik. Haha.
You owe me! ;)
Det har varit en väldigt jobbig praktikvecka, nu när man verkligen kommit in i det så märker man hur intensivt detta jobbet verkligen är. Men det har funkat skitbra, och jag har haft turen att få världens bästa handledare, helt seriöst. Drömhandledaren, som man även kallar dom. Hoho. Synd att hon skall sluta till våren, hoppas på att jag får gå med någon annan i det arbetslaget, dom är så fullkomligt underbara och helt galet flummiga... Perfect!

Och mina vänner. You know who you are och FY FAN vad jag älskar er. Och vad jag älskar mer är, att för en gångs skull är vi lyckliga allihopa, på väg åt rätt håll allesammans. Jag är så stolt över er alla, ni är som mina små barn (iom att jag är ett år äldre än de flesta, haha) som jag bara vill nypa gulligt i kinderna för att jag är så stolt över er!
... istället går vi ut och super på Mods nästa helg! That's familylove! Hahah. ;P

Och Depeche Mode. De är en STOR del till min lycka just nu, mindre än två månader kvar till deras spelning i Malmö. Det är så underbart, så vackert att jag fan bara vill gråta när jag tänker på det. Love them. <3

Imorgon har jag praktik till ett, sedan skall Elvira och jag ut och handla lite julklappar till våra nära och kära, sedan blir det 20-årsmiddag på Vespa i Malmö för älskade Amanda som fyller 20 snart! <3<3<3
Utöver det skall jag fan inte göra någonting i helgen, bara slappa, fyfan vad jag behöver, och förtjänar!, det.
Min storebror kommer på besök på söndag, för att fira första advent med oss. Vi skall julpynta lägenheten, upp med ljusstakarna eller vad fan dom kallas, och upp med ljusslingorna! Mys!

Alltså, förlåt för att jag verkar så jäkla självgod och så. Men ni förstår, jag har verkligen kämpat och slitit så JÄKLA mycket de senaste tre månaderna, så att se att resultatet av all denna slit har blivit så jäkla bra gör mig Så stolt. Jag har aldrig varit bra på något jag har startat. Kan låta a bit tycka-synd-om-mig, men jag har alltid varit så sjukt dålig på att fullfölja grejer, har varit för lat helt enkelt.
Så att lyckas nu gör mig extra glad och stolt över mig själv. :)

Puss på er, ha en lovely kväll.
<3
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0