From

Lunch: Misslyckad färdigfiskgratäng (hur fan misslyckas man med det?)
Middag: Misslyckad ärtsoppa. Eller inte så misslyckad, men inte så god som jag kan göra.
Fan då. Jag brukar vara en firre på matlagning, men idag blev det bara blö på den punkten.
Awell.

Intressanta diskussioner på föreläsningen idag, blandat med en JÄVLA massa flum. Jag har sagt det innan, men det tåls att sägas igen; jag har världens galnaste huvudlärare. Båda två, men framförallt en av dem. Helt galen. Hahahah.

Nu kommer "Ugly Betty" snart, puss på det, som fan. Sedan "DH", ÄNNU mer puss. Favvoserien efter "True Blood". Är lite ledsen över att jag inte har någon mer "True Blood" att se för tillfället, då jag glodde igenom båda säsongerna på typ en vecka. Haha, n-ö-r-d. Men det är la härligt.

Imorgon är jag ledig, dock bara på schemat, för jag måste ändå sitta och plugga hela dagen. Har min uppsats som skall vara färdig till på fredag. Är i princip färdig med första delen = den svåraste, där man måste hålla på och referera och citera och diskutera och en massa annat glaffs. Men som sagt, den delen skall mest bara finputsas. Sedan är det bara egna reflektioner på det hela som är kvar att skrivas, och you know me; "fritt" skrivande är min specialité.

Nu skall jag fortsätta slappa vid min lilla laptop och som sagt; snart är det dags för "Ugly Betty"! Don't miss that!

Ha en lovely kväll babes!
Puss.
/Liv.

Såjävlabra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0