"Dressed in Black" goes live

Nu får fan hela världen låta mig skrika som en liten tonårstjej.
I förrgår (och den 3:e!) spelade Depeche Mode "Dressed in Black".
Första gången mitt i setlisten, andra som ett av encore:en.
Alltså.
Alltså.
Alltså.
DM's mäktigaste låt, när det kommer till själva soundet. Introt är så jäkla härligt, "SÅ Depeche Mode", if you ask me.

Hoppas, hoppas, hoppas att de håller kvar låten i ett par månader, hade varit så underbart.
Ungefär två och en halv månad till jag ser dom igen, in Malmö. Fyfan vad jag längtar.
Och tänk om de skulle spela "Dressed in Black"? Oh my...

Så, nu har jag haft dagens fjortisstund.
Haha.

<3
/Liv.

Marre i Hannover för några dagar sedan, ett av placen de spelade "Dressed in Black" på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0