Best of

Som många andra är även jag en Monty Python-nörd.
Efter att ha glott igenom samtliga "Personal best"-skivor igår, började man minnas en massa roliga sketcher man inte sett på hundra hår.
Här har ni mina favoriter, som alltid får mig att gråta lika mycket.

Haha, Chapman är så jävla bra i den här sketchen!


Min absoluta favoritsketch. Säkert lagt upp den här någon gång innan, men awell. "SPAM". Så jäkla klockren, när de skriker åt varandra, Chapman's "I DON'T LIKE SPAM!!!!". Haha. Classic.



En av mina många favoritdelar från "The Meaning of Life". Palin's inlevelse i psalmen, haha. Bästa Pythonen, if you ask me, tillsammans med Jones.



Haha


En av de bästa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0