Chill monday in Xmas style

Tända ljus (ett i guld och ett mörk, mörk lila), nyss uppsdrucket kaffe med kardemumma i, nyss uppäten skiva julbröd.
Otroligt avslappnande, otroligt behövande.

Efter att ha klarat förra kursen och dess otroligt krävande uppsats, och efter att ha klarat förra veckans praktik och fått ett mycket bra omdöme, känner jag nu att jag verkligen kan slappna av.
Visst, de är ungefär tre veckor kvar innan julledigheten och vi har en del kvar innan dess, men jag kan säga som såhär att det värsta är lugnt över. En krönika skall skrivas, och lite annat. Men det är småstuff, om man jämför med allt innan...

Så nu ligger jag här i soffan med laptopen i knäet och bara njuter av allt. Trött som ett as, men det ignorerar vi nu.
Haha.

Hoppas ni hade en fin första advent, jag hade en utav de bästa och mysigaste.

Puss.
:*
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0