BOO

Sitter och lyssnar på fantastiskt underbara Muse, lite (läs: jävligt äckligt mycket) ångest över allt och ingenting.
En helt vanlig dag, med andra ord.
Behöver bara... jag vet inte vad jag behöver.

Eller egentligen vet jag.
London.
Åker dit någon gång i början av nästa år med min älskade Cecilia. Ta en weekend/vecka/whatever.
Bara jag kommer bort dit, till staden jag blir så lycklig utav. Gå vilse i någon mysig gränd, i Big Wheel-kvarteren, bli upphittad av en charmig engelsman... Okej, dreams. Fast London blir av, helt klart.
Bara jag, en av de finaste människorna jag vet, drinks, shopping, culture, all the lovely feelings you can feel.

2 månader och 6 dagar till mina vackra älsklingar. Känns väldigt konstigt. En stor arena full av underbara DM-lovers och framför oss, dem. Älsklingarna...

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva för något mer, har inget glatt att skriva. Okej, fyfan vad det där lät deppigt och allmänt emo:igt, men to be ärlig så är fallet så just nu.
En liten (läs: stor) happy thing är att jag kommer träffa en väldigt fin person som betytt mycket för mig på söndag. Lilla F, Liberiet. Har varken träffat honom eller R på femtio tusen år, så tänkte gå på mässan och slinka in på cafét innan jag drar och ser "New Moon". Kommer bli underbart, saknar de två galna männen, haha.

Sådärja. Här har ni Muse-låten jag lyssnar på mest för tillfället, faktiskt typ hela tiden. Så jävla bra. Det är något speciellt med Muse. Egentligen tycker jag verkligen inte om dom, men å andra sidan ÄLSKAR jag dom, finner musiken väldigt genialisk. Lite sådär hatkärlek ungefär, fast mer/mest åt kärlekshållet...
De var ju förband åt DM på Stadion -06, en spelninga jag för övrigt skippade... Minns inte varför. Det var nog inte farsan som söp upp mina pengar, det gjorde han däremot bl.a. när jag skulle se dom i februari -06, tror bara jag inte hade råd... Så jävla dum i huvudet - man har alltid råd. Se bara på Anna och mig - Vi hade "råd" att se The Ark typ 17 gånger -05. Haha. Ja, man har ALLTID råd, på ett eller annat sätt. Så det så!

Så, nu kommer låten, efter en massa onödigt skitsnack. Underbar, klockren, fantastisk. Just pick a wonderful adjective and it's a perfect describing of this song.

Puss på er.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0