JAAAALALALALALALA

Tre namn jag lyssnar till:
Liv, Livan, Fetto (av mina bröder, snällt va?)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag aldrig ger upp.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag har så jävla svårt att säga nej.

4. Detta är jag rädd för:
Nattfjärilar. Fy fan.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
1. Cigg.
2. Kaffe.
3. Musik.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
1. Spela trummor.
2. Dricka rött vin. Grooooooooooose.
3. Äta bajs.

7. Detta tycker jag om att göra:
Gå på spelningar, lyssna på musik, umgås med de jag älskar, kissa när jag är riktigt kissnödig.

8. Detta vill jag göra just nu:
Supa (!!!!!!!!!!), SE DM, pussa någon fin pöjk.

9. Bästa känslan:
Bekräftelse, kärlek, njutning.

10. Värsta känslan:
Å-N-G-E-ST.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Ärlig, intelligent, musikalisk, sexig (är det en egenskap?).

12. Är jag kär just nu?
Who knows.

13. Vill jag gifta mig?
Känns det rätt och är det rätt man, så, ja.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
1. Få en massa barn.
2. Flytta till Amerikatt.
3. Stå inför en megapublik.

15. Min käraste ägodel:
ALL MIN MUSIK.

16. Något som jag vill ha i present:
Ny gitarr och/+ ett fungerande piano. 

17. Detta har jag på mig just nu:
Svart tröja från Gina Tricot, mörka jeans från Gina Tricot, en svart/grön strumpa, en mörkgrå strumpa, bikini-bh (hittade ingen vanlig bh, hahah), samt black trousour.

18. Favoritkläder:
Den lilla svarta. Går även att ha till vardags, glöm inte det folks. Man addar bara lite mer vardagliga stuff till den ju. Hot!

19. Favorithusdjur:
Har aldrig ägt ett husdjur. Haha, så mobbad. Men när jag bodde med min polare bodde även lilla Marwin, världens sötaste och sjukaste katt, med oss. Miss you bebis!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rock, mest inriktad på grunge, men även klassisk rock. And synth, såklart. ;)

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:

1. "It doesn't matter two", by Depeche Mode. <3

2. "Leash", by Pearl Jam. <3

3. "Fly on the windscreen", by Depeche Mode. <3<3<3

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste - Grundskolan: Syslöjd. Gymnasiet: Scenisk gestaltning A, B och C. <3
Tråkigaste - Grundskolan: Idrott. Gymnasiet: Arbetsmiljö och säkerhet.

23. Stjärntecken.
Lejon.

24. En bok jag gillar:
"Scar Tissue", Anthony Kiedis' (RHCP) biografi. Så otroligt jävla intressant!

25. En film jag gillar:
"Gangs of New York". <3

26. TV-program jag gillar:
Jimmy Kimmel Live, The Daily Show with Jon Stewart, Scrubs, My Name Is Earl, Cheers, mfl. <3

27. Favoritdoft:
Daisy by Marc Jacobs. Även doften av gran.

28. Detta äter jag gärna:
Pajer. Haha, fetto. :P

29. Dricker helst:
Till vardag/mat: Vatten och kaffe.
When I'm suping: Drinkar ("DM" @ Mods! <3) och Smirnoff Ice. Love-love-lovely! <3

30. Favoritgodis:
Typ... Nappar, lakrits, choklad, surt, osv.

31. Hit vill jag åka på semester:
Amerikatt. And London, oh, how I mitt London! <3

32. Färgen på mina ögon:
Gröna.

33. Min längd:
1, 73 m.

34. Jag tror på:
1. För att låta väldigt Salo-aktig; Njutningen. Stämmer så bra.
2. Kärleken.
3. Vänskapen.

35. Jag spelar:
Bajs. Lägger pussel på nätet. Hahah.

36. Person jag beundrar:
Mamma. <3

37. Så här bor jag:
Hos morsan, flyttade hem för ett tag sedan efter att ha bott med älskade Anna. Dock var hyran så JÄVLA hög att jag var tvungen att flytta hem... :/ Men det funkar det med. :)

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Finns säkert någon/några i något hörn och hänger... Hahah.

39. Detta tänder mig:
Ögon, karisma, leende.

40. Detta gör mig avtänd:
Överdrivenhet. Är det ens ett ord? You get it.

41. Favoritfärg:
Svart.

42. Favoritcitat:
"I never ever do anything unless I belive in it". Typ så lyder det. By River Phoenix. <3

43. En hemlighet jag vet:
Why should I say it if it's a secret? :P

44. Den bästa present jag fått:
CC-biljetten i studentpresent av morsan. And by laptop, also en studentpresent av mammi. <3

45. Senaste köpta skiva:
HM... Någon Pearl Jam-skiva, I guess. Skulle tro "Vs.".

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende:
Mina ögon och läppar.

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende:
Skiftar från time to time, ibland mina fräknar, ibland min näsa, osv... Dock har jag börjat acceptera (vad hemskt det lät, hahah...) mitt mer och mer och är inte så missnöjd längre. Var väldigt missnöjd när jag var yngre och betydligt mer osäker...

48. Udda förmåga/egenskap:
Kan böja Väldigt mycket på mina händer. Många har blivit äcklad/skrämda kan jag lova er. Hahah.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ett rövhål. Vet ej. Katt kanske?

50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
Vem fan som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0