Lalalalala

Haha, jag älskar verkligen min klass.
Så jävla sjuka människor, helt klockrena!
Idag var alla helt övertrötta efter 4½ timme i skolan (mycket för att vara en kurs på universitetet... iallafall denna kursen), så på eftermiddagens föreläsning satt vi alla mest och flummade, snackade skit om Leif GW Persson (stavning?), Jan Guillou (stavning?) och andra random äckelgubbsförfattare.

Hade ju recensionssnack idag också. Vi satt i grupper och kommenterade varandras recensioner.
Fy fan vad alla är duktiga!
Hur det gick för mig?
Det gick bara braelibra! Men ja, min arbetsskada syntes ganska tydligt på vissa delar av min recension dock, den var lite "krönikig" här och var. Fick en väldigt fin kommentar utav en kurskamrat. Han sade att ur krönikavinkel så var det en sjukt bra text och att kände att han bara ville sätta sig ner och diskutera ämnet med personen som skrivit den.
Väldigt fina ord!
... Dock var det ju en recension vi skulle skriva, men det fanns självklart även spår utav det i texten,  bara det att mitt krönika-jag tog över lite väl mycket av texten. Och sedan skall vi ju inte snacka om kontexten, HAHAHAHAH. Jag fick förklara för dem att jag hade cirka halvtimmen (inte ens det) på mig att skriva den, därav varför den blev så fruktansvärd, hahah!

Well well, vi skall skriva en fyrasidig recension/essä av samma böcker om några veckor, och det är det sammanlagda betyget på de två som räknas!

Shit! Det märks att jag älskar skolan just nu, va? Men gah, det vi gör just nu är så jävla intressant, och människorna är så hillarious! :P

Jaja, intressant inlägg liksom... Haha.

Puss på er.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0