He's baaaack!

Om ni bara VISSTE hur lättad och överlycklig och allt positivt jag är över att Dave är frisk!
Stackars älsklingen hade en tumör i (på?) urinblåsan... Dock är den borta nu så förhoppningsvis mår han betydligt bättre nu.
Dock vet jag som former cancerpatient att den psykiska delen tar dubbelt, kanske trippelt (för mig - för evitg, typ... :/) så lång tid att återställa. Men han verkar vara en stark människa, efter allt han har gått igenom, så jag tror allt att det skall gå bra för älskade lilla Dave. :) <3

Och Åååååh, nu blir Arvikaspelningen av också! Åh, jag slipper oroa mig! Så jäkla skönt!
Tycker synd om de som skulle se dem i Norge, den spelningen är uppskjuten till januari nästa år.. :/
Stackare!

NAJJ, nu skall jag fortsätta vad glader-glader och käka lite prinsesstårta som min älskade moder köpte med sig hem! :)

Puss på er!
/Liv.


"I'm baaa-aaack!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0