Helgilina

Uj uj.  det blir då ingen slapp helg för min del. This is what's need to be done 'til monday:

¤ Läsa en bok, dock en relativt lätt sådan så det skall inte bli för jobbigt.
¤ Läsa ungefär 25 recensioner av diverse böcker. Yes, it's true! Blev nästan lite rädd när jag såg listan på uppgiftspappret.

Men vet ni vad? För första gången på riktigt länge så känns det ändå helt okej, uppgifterna är inga jag spyr över, snarare tvärtom. Resten av tiden på kursen skall vi enbart ägna oss åt recensionsskrivande av böcker. Mucho funno.

Nej, nu måste jag springa likt en sexig älg till bussen, in och låna boken vore ju bra... Sedan måste jag betala en bokskuld... Gah!

Here you have dagens låt, by the way, love love love it. "Ghost" by... *trumvirvel*... Depeche Mode! ;P

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0