Fuck

Vaknade nyss = missar min fucking föreläsning. Good work.

Och så är jag avundsjuk.
En bekant skall se Pearl Jam i Manchester. Fan, varför skall alltid jag vara den fattiga?
Och varför kan inte PJ förmå sig att spela Lite fler spelningar i Europa, när de är över här för första gången på tre år?
Nej, de verkar vara upptagna med att spela i sitt älskade Amerikatt...

Tack och lov är det Depeche Mode om mindre än åtta veckor. Åtta veckor må låta mycket, men tänk egentligen hur fort veckorna går. Precis! På torsdag kommer Amanda över på en DM-kväll, samt skall vi fälla upp mitt sketna tvåmannatält och se om det funkar för oss två. My suggestion är att dra till typ Rusta och köpa ett nytt. Det är ett VÄLDIGT litet tvåmannatält.

Awell... DM snart iallafall. Det känns jävligt overkligt på ett sätt.

I eftermiddag/kväll blir det jobb, innan dess skall jag läsa typ 20 bokrecensioner. Gah!

Puss..
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0