Wo

Fan, jag önskar att PJ kunde släppa turnédatumen nu så man vet om man ska lägga undan pengar eller ej... Gah, jag lägger undan, för säkerhets skull...

Nu blir det en till sådanhär. Förlåt för min tråkighet. Hur roliga är ni då!?!?!?!?!!!

Tre namn jag lyssnar till:
Liv, Livan och Livli.
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Stark, I've been trough a lot och bara faktumet att jag har klarat mig så pass hel från det gör mig stolt över mig själv!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är så jävla mesig.
4. Detta är jag rädd för:
Att sluta som en nobody.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Cigg, en dos Pearl Jam och/eller Guns N' Roses och minst en kopp kaffe.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Skriva med högerhand (är vänsterhänt...), lyssna på Broder Daniel och äta lever.
7. Detta tycker jag om att göra:
Lyssna på musik, längta till konserter, träffa folk, hänga på Arre, kolla på "Lost", älska Pearl Jam.
8. Detta vill jag göra just nu:
Dra till Arvika och se DM, dra till Vega och se CC, få ett mail där det står att Pearl Jam släppt sina turnédatum OCH att dom kommer till Sweden och/eller Danmark. Seriöst, hade jag fått ett sådant mail hade jag utan tvekan skitit på mig utav lycka... :*
9. Bästa känslan:
Musiklyckorus. Som när jag hör "Given to fly", live från PJ's spelning i juni förra året. Kanske känns konstigt för er, men för mig är det LYCKA i dess vackraste och bästa form. <3
10. Värsta känslan:
Å-N-G-E-ST.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Humor, karisma, intellekt och gärna en estetisk ådra. Finns säkert en massa annat, pallar inte rabbla upp mer bara.
12. Är jag kär just nu?
Nope. Tyvärr.
13. Vill jag gifta mig?
Om jag och min partner känner för det; ja.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Se Pearl Jam, träffa Eddie Vedder, flytta till USA.
15. Min käraste ägodel:
Min skivsamling, som är den bästa skivsamlingen man kan ha! <3
16. Något som jag vill ha i present:
Uj... En resa kanske? Om turnédatumen släpps; en biljett till PJ's spelning någonstans! (Förlåt att jag tjatar)
17. Detta har jag på mig just nu:
"Jeans"-leggings från Gina, Ett långt svart linne från Gina, över det ett stort svart linne från Gina, och över Det en svart "halvklänning", även den från Gina. Jag vet, en massa läger, bara slängde på mig något imorse... Och så bh och trosor och strumpor och hela den faderullan också...
18. Favoritkläder:
Svart kläder. Byxor, kjolar, klänningar, tröjor - you name it. Black is the best.
19. Favorithusdjur:
Vet inte, aldrig haft några för mina föräldrar är allergiska och ville aldrig köpa fiskar och shit till oss. Thanks, liksom. Men jag är ett kattmänniska, hade en katt när jag bodde med min polare, hennes älskade katt MARWIN som helt ärligt är den bästa katten ever. :*
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Grunge, dock den "lugnare" delen av grungen (förutom Soundgarden, som kunde vara lite råa då och då), rock, synth, lite Brit-pop. Men mest grunge/rock.
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Pearl Jam - World Wide Suicide (live 25/6 - 2008. AMAZING!)
Guns N' Roses - Nighttrain
Pearl Jam - Given to Fly
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Hm... Under gymnasiet var det roligaste ämnet LÄTT Scenisk Gestaltning (både A, B och C), samt Svenska A och B (mest för att vår lärare var så jävla flummig!). Tråkigaste... hm... typ... Naturkunskap A... eller egentligen inte. Tror inte något ämne var sådär SKIThemskt direkt.
23. Stjärntecken.
Lejon
24. En bok jag gillar:
"Scar Tissue"
25. En film jag gillar:
"MY OWN PRIVATE IDAHO"
26. TV-program jag gillar:
LOST, DESPERATE HOUSEWIVES, Scrubs, Family Guy, The Daily Show with Jon Stewart, Jimmy Kimmel Live, The Simpsons mfl.
27. Favoritdoft:
Vanilj, samt Marc Jacobs "Daisy" i bodybutter-forrm. Luktar mycket godare än själva parfymen, av någon jäkla anledning...
28. Detta äter jag gärna:
Sushi.
29. Dricker helst:
KAFFE och laktosfri mjölk.
30. Favoritgodis:
Jävligt länge sedan jag åt godis nu... men jag gillar surt godis som fan!
31. Hit vill jag åka på semester:
USA. San Fransisco, L.A, N.Y, Seattle och Gran Canyon står absolut högst på listan just nu.
32. Färgen på mina ögon:
Gröna
33. Min längd:
173 cm ungefär.
34. Jag tror på:
Lusten, som Ola Salo sade en gång i tiden. Men det gör jag fortfarande, verkligen. Och musiken.
36. Person jag beundrar:
Morsan och Eddilina (Eddie Vedder).
37. Så här bor jag:
Hemma för tillfället, då min förra hyra var SÅ JÄVLA hög att jag inte hade råd att bo kvar. But I'm looking for a new place right now!
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Typ tusen, or I don't really know...
39. Detta tänder mig:
Musikaliska män, estetiska män överhuvudtaget.
40. Detta gör mig avtänd:
Besserwissar. Fy fan.
41. Favoritfärg:
Svart och jordnära färger.
42. Favoritcitat:
Oj, många. Men hela texten till "Given to Fly", och så finns det en del fina Salo-citat också.
43. En hemlighet jag vet:
... tänker jag fan inte skriva här!
44. Den bästa present jag fått:
Nog CC-biljetten i studentpresent av mamma för hans spelning på Annexet i augusti 2007. Samt min älskade laptop som jag också fick av mammi. ^^ <3
45. Senaste köpta skiva:
OJ! Sjukt länge sedan jag köpte en skiva... Eller nu minns jag! Köpte CC's första soloskiva, "Euphoria Morning", till mig själv i julklapp. Hahah. :P Men den är så jäkla bra!
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende:
Mina stora gröna ögon, samt min läppar.
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende:
Mitt ass. Spya.
48. Udda förmåga/egenskap:
Udda vetefan, men jag skriver väldigt mycket och har även blivit uppmärksammad inom detta.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ett rövhål. Jag vet inte. Lejon tror jag. Eller en örn.
50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
Alla som läser det här.

"GIVEN TO FLY", Eddie är så jävla söt i den här videon... :



Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0