Så roligt man kan ha det

Tror jag loggades ut från facebook eller något, för när jag skulle gå in på min profil, kom det upp en sida där det stod "Inte den Liv Lindberg du letade efter? Sök vidare >>", och på sidan stod lite info om mig. Vissa stämde helt klockrent, andra var lite "Jaha, ja det man väl också säga...". haha. Just look:

Liv är ett fan av:

Kända/offentliga personer:
Robert Pattinson (stämmer)
Rafael Nadal (sötiz)
Gordon James Ramsay (mjodå, dock är han ett riktigt swin)
Austin D. Powers (of course, darling!)
Jamie Oliver (ska jag för övrigt gifta mig med)

Musik:
Red Hot Chili Peppers (stämmer)
The Doors (stämmer)
Kings of Leon (stämmer)
Depeche Mode (STÄMMER)
Pearl Jam (STÄMMERSTÄMMERSTÄMMER)

Filmer:

"Batman: The Dark Knight" (hm, okej? typ sämsta Batmanfilmen ever, förutom Heath's insats)
"Into the Wild" (<3)
"Monthy Python and the Holy Grail" (humor när den är som bäst!)
"Wayne's World" (nostalgi!)
"Pineapple Express" (LÄTT förra årets bästa film!)

TV-program:

"Gossip Girl" (sure, dock är serien typ sämst EVER just nu)
"Jackass" (funkar i alla väder!)
"Little Britain" ('mazing!)
"Entourage" (bästa serien there is)
"The Daily Show" (Jon Stewart for president next time!)

Rätt skojsigt.
Eller inte.
I don't know.

Nu ska jag pinka, och längta tills imorgon. Då blir jag rik.
Idag ska jag leka med min kvinna Amanda.

Puss på er.
<3

/Liv.

MUST-HAVE JUST NU:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0