HOW RIGHT WAS I??!?!?!????!!!!!

Aftonbladet: "... är egentligen ett Timbaland-album med gamle Soundgarden-sångaren som gäst över typiskt timbalandska r'n'b-beats." ETT PLUS.

Expressen: "Efter slätstrukna "Carry on" behövdes något göras, men att hålla tillbaka rösten och lidelsen på ännu ett sätt är grov felbehandling." EN GETING.

Nöjesguiden: "... en helt annan sak att helt utradera hårdrockens mäktigaste röst för att istället göra monoton och könlöst maskinell dussin-r'n'b." SÄMSTA BETYGET, EN SÅDANDÄR SUR GUBBE.


Vad var det jag sade????! Dock tycker jag att vissa recensenter var lite väl hårda, typ kallade hans karriär för en "icke-kärriär" osv, men jag förstår dom. Hur går man från Soundgarden till DET HÄR? Det är vad jag funderar kring mest... Helt galet...Varför Chris?

Många påstår att Chris' karriär nu är över, men jag hoppas verkligen inte det. Fan, vi Soundgardenfans vet vad han kan göra, jag förstår bara inte varför han inte fortsätter i samma spår? Sure, one thing att vilja utvecklas och få ny publik, men vad fan, man behöver väl inte börja samarbeta med världens mest överskattade producent för att uppnå detta?
Nej, tillbaks med "Euphoria Morning"-Chris Cornell tycker jag allt!

Puss.
/Liv.


What the f**k hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0