Hair

Om ni visste hur lycklig jag är över att jag har massa färggojs i håret just nu!
Kände att hm, min utväxt är ungefär 1½ cm nu, äkta fjortisutväxt, fast tvärt om. Mörkt hår, ljus utväxt.
INTE hett för ens ett halft öre.
Så nej, nu blir håret brunt igen, förhoppningsvis mörkbrunt, och inte överraskande svart som senast.

Upptäcker att femman visar Ugly Betty-repris just nu, blir lite glad. (läs: MYCKET)
Säsongen när Salma Hayek är bitchig. Säsong två? Awell, some säsong...

Efter håret blivit fab och jag tagit en snabbdusch, ska jag in en snabbis till stan, förbi nationen och sedan tror jag jag är fräck och köper en Subwaymacka. Bara för att jag kan, liksom.
Och så ska jag röka mina Marlboro Light. Ja, lovely. För första gången på säkert tre, fyra månader röker jag dyrcigg. Tyckte att jag var värd det på något hörn.

Ikväll blir det smygis med lovely Holly, gratisdricka och trevligt folk. Sedan får vi se vart kvällen leder oss. Så länge sedan jag var i Malmö, om man bortser från några snabbisar (läs: JCSx2, casting och Danko Jones). Men jag har inte Varit i Malmö på hur länge som helst, bara hängt, träffat folk. I've missed it, fast det hade varit den äckligaste staden ever om inte arkitekturen varit så amazing.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på "Ugly Betty" och skriva något roligt på Twitter! ;)
Btw, om ni inte redan gör det - Följ bröderna Schulman på Twitter, dom är så roliga så. Hoho. Häromdagen blev jag fan vän med den äldre av dem på facebook, haha. Random.

Just det, ni får jättegärna lyssna på låten nedan. Igår när jag gick till AG och handlade onyttigheter, satte jag på PJ's senaste skiva och blev totalnyförälskad i bland annat låten här nedan. Den är så vacker. <3

Puss sweethearts, ha en underbar fredag, if I don't skriver mer idag.
/Liv.

(Snacka om att jag längtar till PJ's nya platta i sommar när jag hör den här låten...)




:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0