CC!!!

Mina vänner - detta kommer helt seriöst bli den bästa sommaren EVER. Why? Just look:

1. Depeche Mode på Arvikafestivalen är något som står i en helt egen amazing-kategori, det är bara helt sjukt att ens tänka på att dom kommer stå på en scen ett x antal meter ifrån mig...

2. CHRIS CORNELL KOMMER TILL PEACE & LOVE!!!! Jag kanske är sen med att veta detta, men jag märkte det nyss på hans MySpacesida och jag sket nästan på mig! Dock vet jag inte om jag har tid eller råd, men om pengarna ler åt mig, ska jag fan se till att jag även har tid! Annars blir det på VEGA i Köpenhamn istället, den 29:e juni!!

3. Pearl Jam har sedan en tid tillbaka berättat för oss att deras nya platta kommer släppas någon gång under våren/sommaren, och även att dom kommer turnera då. Jag hoppas som FAN på att dom kommer hit till Europa, I mean, dom har inte varit här sedan 2007, så jag tycker fan det är läge nu!
Och helt seriöst - hade Pearl Jam kommit Sverige eller Danmark, och detta hade krockat med antingen DM's eller CC's spelning, hade jag skippat dem för Pearl Jam. Helt seriöst. MEN PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ, det får vi fan hoppas dom inte gör! Men ändåååå.

Shit, det här kommer lätt bli den bästa sommaren ever! Sure att CC's nya skiva suger en äcklig rötten snoppilina, men vafan! Det är Chris Cornell! Han är bäst live!!!!!

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0