Att ha ett segt Internet...

Söndag, folks.
Kom hem vid halv tre, alltså halv fyra med tanke på att det var övergång till sommartid inatt. Jävligt förvirrande om ni frågar mig.
Trodde att jag skulle vakna vacker och skinande, dock vaknade jag vid sju och var så törstig att jag inte visste vad. Satte mig upp; woooah! Drack några liter vatten, gick och lade mig, vaknade kring elva. Bakfyllan log elakt emot mig.
Men det är det värt, gårkvällen var amazing! (trots att jag söp upp alldeles för mycket pengar...)

Ny vecka, nya tag. Jobb, skola, läsning och så ska jag fan försöka börja skriva igen. Jag är så trött på att ha noll inspiration! Vad fan hände med mitt skrivande?! Jag är så jävla trött på att jag bara låter allting sippra ur mina händer, fast att jag vet att jag hur lätt som helst kan dra ihop fingrarna så jag håller fast vid det. Suck... I need a change!



... om ni bara visste hur mycket suger att vara jag just nu... Ångesten. Usch. Alla jävla möjligheter... Vad fan håller jag på med? Vad fan hände med mig? Lovar att skärpa mig, om inte för eran skull, åtminstone för min egen.

Nu ska jag duscha och sätta i en hårinpackning. För erat stora intresse.

Här får ni en bild på världens hetaste man - Desmond, ja i "Lost". Seriöst, the man's got the looks. Helt galet...

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0