Wowowowow

Kan fan inte fatta att det är 23 dagar kvar till Arvika. Så jävla sjukt!
Det betyder att det är 24 dagar kvar tills Depeche Mode.
Just nu går mina tankar till just de vackra männen, som i skrivande stund är på G att sätta igång sin turné for real, i Leipzieg. Hoppas allt går bra och att Dave mår bra och att hans kropp är på en god bättringsväg. Babe. v

Min drömsetlist skulle innehålla bland annat de här låtarna (ingen speciell ordning):

Fly on the Windscreen*
Here is the house
Home
Shake the Disease
Corrupt
Barrel of a Gun**
I feel you
It doesn't matter two
Walking in my shoes
Higher Love
Behind the Wheel
Never let me down Again
Precious
John the Revelator
Condemnation

med MÅNGA fler...

* De spelade den på warm up-spelningen, så maybe baby... <3
** Skulle de spela den låten hade Amanda och jag kommit som små grisar. Sexigaste låten ever + Vår låt, eller, Mods låt. Vi tvingar alltid Sillen att spela den så vi kan dansa på borden, varesig vi askalas eller ej. ^^'

Nu skall jag iväg till Nova Lund och köpa snus, för självklart glömde jag det innan, och mitt snussug börjar blir craaazy. Blir även en liten sväng förbi Media Markt för att se vad dom har att bjuda på.

Puss.
/Liv.


DEN HÄR BILDEN SÄGER MER ÄN TUSEN ORD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0