Nu är det bestämt

För ett tag sedan skrev jag om vilken tatuering jag vill ha, if you remember?
I vilket fall som helst snackade jag då om att tatuera in någon Pearl Jam-relaterat, högst på listan var en tatuering som lyder "Given to Fly...", skrivet med Eddie Vedders handstil.
Denna blir det icke.
Inte nu iallafall, men en annan gång definetely.

För nu är det nämligen som så att Amanda och jag har bestämt oss. Vi ska göra det. Vi SKA göra det!
Mr. Feathers. "Playing the Angel", vintern 05/06. Vi skall göra den.

Trots att många kommer att klaga, kommer att försöka stoppa oss, tänker vi skita i dessa personer fullkomligt. Mr. Feathers är verkligen den ultimata tatueringen för oss båda.

Dock är jag Jävligt petig ångende vem som skall göra den. Det måste vara en duktig jävel, en expert. Mr. Feathers är så detaljerad, I mean, it's Mr. Feathers! Tatueringen skall vara identisk, annars får det vara.
Frågan är bara Vart, Amanda vill göra  den mellan skuldrorna. Dock vet jag själv inte riktigt, den måste vara ganska stor för att inte blir en liten svart klump, så frågan är om den kommer sitta så snyggt mellan skuldrorna... But who knows, det kan den mycket väl göra, I'm not a expert on tattoos...
Får helt enkelt fråga den aktuelle tatueraren!

Men jag längtar. Vi skall göra det någon gång efter Arvika, antar att det blir i augusti, då löningen för juli kommit och man är på en stabil ekonomisk linje igen. Ekonomin kommer ju få lite spatt efter allt supande på Arvika... Haha.

Men nu är det iallafall bestämt, och båda är Jääävligt peppade! Det kommer bli så fint... :')

Love you, Amanda. "You're my best friend that I ever had, I've been been with you such a long time. You're my sunshine and i want you to know, that my feelings are true - I really love you... Oh you're my best friend"...

(För er IQ-befriade kan jag för övrigt nämna att ovanstående text var från Queen's mästerverk "You're my best friend"...)

Puss.
/Liv.


Mr. Feathers. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0