Love runs through my head down to my toes

Har inte vågat gå in på Internetbanken förens nu imorse, och mamma vad glad jag blev när jag överraskades utav att jag hade Betydligt mer pengar på kontot än vad jag trodde! Wieo, jag var inte en fullkomligt redlös alkis i lördags, med andra ord! Hahah!

Så, nu skall jag in en snabbis till stan och köpa hårfärg (kan inte vänta med att färga håret tills Arvika, min utväxt ser ut som en cunt!), snus, den där nya Maraboun, samt någon musiktidning. Mitt nya beroende, helst skall de vara brittiska sådana. Oh. <3

Puss.
/Liv.

Har säkert redan lagt upp denna videon, men jag älskar verkligen den! Queen, "Play the Game". Freddie's röst är helt fantastisk... :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0