Konsten att försova sig

Det alltid lika jobbigt när folk försover sig. Som idag, min mamma låg fortfarande och sov när min väckarklocka ringde och jag gick upp. Självklart fick hon panik och blev 110% stressad. Argare och argare.
Hon skulle hitta ett nummer på sin mobil, men var för stressad till bussen för att hitta det och ägnade istället tiden åt att skrika. Under tiden då hon skrek som bäst, hann jag hitta numret på mobilen och slå det på den vanliga telefonen.

Då blev hon lugn. Handlar kanske om att när man är så stressad går allt helt och hållet fel eftersom man intalar sig själv att hela dagen är förstörd, därav varför allt känns så omöjligt... Eller något.

Men nu är hon nog på jobbet, eller iallafall snart där. Lilla mammi... <3

Själv börjar jag inte förrens vid ett. Efteråt blir det med största sannolikhet Singstar hela kvällen, därav varför jag antagligen inte kommer uppdatera något här mer idag, haha. :P As you cared...

Jaja, puss.
/Liv.

OCH JUST DET... Imorgon är det en vecka tills vi drar till Arvika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0