Kiss

Jag saknar min kurs redan, såhär en fem timmar efter att den tagit slut.
<3

Tog nyss en powernap. Ganska idiotiskt, då jag vaknar upp ännu tröttare och med ett jävla halsont.
Bu!

Köpte med mig bästa kombon hem iallafall; "Mojo" + Marabou mintkrokant + Kronan Vit.
I det förstnämnda var det en väldigt fin intervju med Depeche Mode (såklart), nog den bästa jag har läst på ett tag.
Kan inte förstå att det är mindre än en månad kvar nu!

Idag är det för övrigt 4 veckor kvar tills vi åker... ! Fyra veckor kvar till Nine Inch Nails! Och älskade Röyksopp.
Ärligt talat, jag kommer gå runt med gåshud under hela festivalen, så sjukt många bra band vi kommer se!
And I'm gonna föreviga varenda jävla ögonblick med min snygga blåa kamera! :D
Självklart läggs bilderna upp här...

Nej, nu skall jag käka lite mat, håll tummarna för att det kommer göra mig piggare! ... :/
Lägger nog upp lite musiktips här senare...

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0