Drop the leash, drop the leash

1. Jag hittar inte Exciter-DVD'n. Fitta i ett litet fitthål.
2. Jag har säkert gått upp ett eller två kilon efter all jävla midsommarmat. Samtidigt blir jeansen större och större i midjan. I love that. Oj, det där lät som att jag spyr upp det jag äter. No no, I love food. Bara att jeansen ändå blir för stora. Gah.
3.  Det är nästintill jobbigt att lyssna på Pearl Jam. Vet inte varför. Kanske har att göra med faktumet att jag inte kommer att se dom när dom kommer till Europa. Dock släppt nya plattan "Backspacer" snart, en skiva som enbart är 36 korta minuter lång, vilket jag säkert tror kommer resultera i bland annat Europaturné. I HAVE TO SEE THEM.

Babes.

Behöver jag för övrigt berätta att jag längtar till Arvika? Aaaah, puss!

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0