Demo

Jäääääävlar vad varmt det har varit idag! Men det är mys.
Kollade nyss på "Fight Club", fy fan, blir verkligen nyförälskad i den när jag ser den. Så sjukt bra filmidé.
Och så är Edward Norton så jävla snygg.

Imorgon blir det Systemet+fika med Amanda och Elvira.
Lilla Viruset blir ju vuxen på riktigt imorgon, 20! Så vi skall ta en tripp till Systemelina och sedan ta en liten födelsedagsfika på Ariman med Amanda. Mys! Grattis i förskott babe! <3

För övrigt börjar jag bli riktigt nervös inför Arvika. Festivalen i helhet liksom, men samtidigt förväntansfull, Amanda och jag kommer ha a real good time!
Och Depeche Mode's spelning behöver vi inte ens snacka om... SÅ nervös! Kommer vara lyckligare än lyckligast, det kommer gråtas floder, det kommer dansas, skuttas, skrattas, njutas. Allting i en liten sexig sörja.

Haha, videon nedan. Jäääääääääääääääääääääävla bra låt, och Martin's hår är sött. Haha.
Men jag älskar verkligen den här låten, "Surrender", så jävla skönt gung.

Miao, snart smäller det, DMDMDM!!!!!!!!!!!!!!
<3

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0