Bröd n' longing

Morsan bakade en 8-dubbelsats deg och står nu och bakar alla möjliga sorters bröd i köket. Bröd med solrosfrön, bröd med oregano och ketchup (faktiskt jävligt gott), bröd med oliver/soltorkade tomater/skivade ägg, med mera, med mera...
Sötis.

För övrigt planeras det till en sjukt lugn helg, och delvis veckan därpå likaså. This is what happens:

Today, lördag: Bullbak (även om jag nog inte kommer palla hjälpa till, hahah), donutskväll (I'm going to make them, yes you heard right!), film.
Saturday: Träffa min lilla älskling Amanda och peppa inför Arvika. <3
Monday: Jobb, sedan Rusta med Amanda och Elvira, inhandla tält + alla nödvändigheter som behövs.
Tuesday: En sväng in till stan, handla alkoholhaltiga drycker @ El Systemo inför Arvika.
Wednesday: Pack-pack-packelipacka.
Thursday: MOOOOOTTT AAAARVVVIKKKA! :D:D:D


Puss, puss, puss.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: h

babe! kommer du på min hejdå/födelsedagsfest den tjugofjärde juli?

2009-06-27 @ 15:50:45
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com/
Postat av: Anonym

K-L-A-R-T jag gör hun! Är det till Sthlm ni ska dra eller? :/ puss:*

2009-06-27 @ 18:15:42
Postat av: h

yes it is! åh vad glad jag blir. hjärtligt välkommen :) singstar på det½

2009-06-28 @ 00:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0