Bara för att jag inser hur mäktigt det kommer bli

Torsdag:
Detektivbyrån 20:00
The Mars Volta 21:15
Röyksopp 22:30
Nine Inch Nails 23:45
Kite 01:15 (dock kommer vi nog gå runt höga på lycka efter NIN)


Fredag:
bob hund 19:00
DEPECHE MODE 22:00

Inte många akter, men ändå lycka och tårar i mängder, så bra det kan bli.


Lördag:

Alice in Videoland 13:00
Mustasch 18:45
Thåström 21:15
KoRn 23:45
Tiger Lou 01:00

När man sitter vid youtube och lyssnar igenom lite random musik som skall spela på festivalen, för keepa up läget liksom, inser jag hur sjukt mycket jävla bra musik det kommer vara! Liksom, I mean - The Mars Volta! Ös! Varför har jag inte lyssnat på dem innan? Svar: För jag har varit iiiinnnnnssssnnnnööööaaaaaddddd. Fast att vara insnöad är också nice. ;)

Wieo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0