Arkkkk

Befinner mig i en sådan där fantastisk Arknostalgi för tillfället.

Det är ju bara rena måsten, så jävla bra:

"Power to Change". Minns när de körde den här på någon signering, allihop stod på kassadisken, var beredd på att den skulle braka när som helst.



"Siamese Centerfold". SHIT vad mycket jag lyssnade på denna låten när jag typ 12. Så jävla förälskad. Kul när Ola sjöng den på en spelning på KB för något år sedan, efter att jag tjatat om den i ett X antal år. HAH.



"The Homecomer". Fan, Arks B-spår är nästan deras bästa låtar. Magic. Minns att jag hittade ITAFTRS-singeln i en liten skivaffär i Tranås sommaren 2002 (2003). Minns att jag blev väldigt, väldigt glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0