Wednesday

Var så trött tidigare imorse att jag spillde ut typ halva kaffemuggen på mitt vita linne. Smart.
Okej, det var en nästintill överfull halvlitersmugg, men ändå! Jäkligt osmidigt.
Men jag fick iallafall i mig kaffet, vilket såklart är the main thing för att jag skall kunna klara av this day.

Imorgon är det torsdag, gillar det. Långhelg. Gör nog inget speciellt i helgen tror jag. Skall ta en Ariman med älskade Amanda (som det för övrigt var ALLT för länge sedan jag träffade sist! What the f**k is up with that?!) på fredag.
Sedan vet jag faktiskt inte. Ganska skönt att inte veta, vill bara ta det lugnt, koppla av.

Awell. Ha en skön dag y'all.

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0