Only

Idag är det för övrigt exakt två år sedan jag operarades för andra gånger, "säkerhetsoperationen".
Orkar dock inte berätta om hela jävla shitet för er som inte visste detta.
Klicka helt enkelt bakåt i bloggen, tror jag har skrivit det mesta som behövs veta där.

Det enda jag kan tänka på just nu är att det är ganska sad att jag trots att det är så länge sedan, inte har blivit en hälften så hel efter beskedet som jag borde ha blivit, för att kunna gå vidare.
Trots detta har jag ändå kunnat gå vidare. Fråga mig inte hur jag lyckats. My mind har egentligen inte alls orken till det, men jag vägrar ge upp. Pallar inte ge upp. Så jävla fegt och onödigt.

Iallafall. Två år. Idag. Tror jag opererades på morgonen, sov typ 6 timmar efteråt för att jag fått för stor dos narkosshit. Tror det var för att jag ljög och sade att jag inte rökte "Så mycket", när jag i själva verket hade bolmat ett paket cigaretter om dagen den sommaren av ren jävla nervositet.
Eller jag vet inte, kanske inte alls har med att jag fick för mycket att göra. Jag fick iallafall det.
Men jag klarade mig iallafall.

JAJAJA
Två år idag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0