Oh yeah

Hemma. Trött som en jävla apa. Gått... En mil kanske? Åtminstone 8-9 kilometer. I know, I'm crazy.
Men min kropp ler, fast den gör ont, åt att jag äntligen börjar röra på fläsket.

Nu äre iallafall helghelghelg! Wieo. Inte för att jag har något direkt planerat... SKÖNT.
Imorgon blir det iallafall Ariman med Amanda, slappa på uteserveringen, flumma, the usual.

På tal om Amanda skulle ni sett konversationen vi hade idag via mail på facebook. Började med lite seriöst dret, slutade med... Hahah. Vi är sjuka. Hade någon läst det vi skrev kan jag med största sannolikhet försäkra er om att MÅNGA ögonbryn hade höjts. Hahahah.

Hoppas ni alla hade en fin dag iallafall. Smile, tomorrow it's friday! :)

Här ger jag er dagens bild.

Puss.
/Liv.

DEVOTIONALTOUR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0