Nails

Vanligtvis är jag alltid en "pryd" "nagelsmyckare", de få gånger jag målar naglarna blir det oftast bara med genomskinligt lack.
Dock finns det undantag. Som idag. Med undantag menas det för min del BLACK.
Det finns nog inget snyggare än svartmålade naglar. Hett-hetteli-hett-hett.

Minns att jag under min Ark-period brukade måla naglarna i olika färger. Ingen nagel lik den andre.
Det brukade få ett ganska groteskt resultat. Inte för att jag brydde mig då.
Då blandade jag allting; färger, tyger, randigt, prickigt, you name it. Fann det väl snyggt då.
Nu när jag ser på bilder från cirkus 2003 spyr jag mest. Men visst hade vi kul. ;)

Ingen har väl missat denna bilden? Sommaren 2003. Snyggt smink. Snygg vägg. HAHAHAHAHAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0