And I am still inside you

Alltså, det märks verkligen att man är van vid att göra något varenda dag, så fort man får en ledig dag blir man så jääävla rastlös!
Hade verkligen Ingenting planerat idag, och det slutade med att jag gick ut och plockade körsbär i det mulna vädret. Haha. Något måste fan fan ha att göra, blev så jävla deppig till slut...
Imorgon är en liten snabb fika med Amanda inplanerad iallafall, så jag känner att jag gör Något iallafall. Haha.

För övrigt längtar jag till om ungefär två veckor när alla skulder och utgifter är betalda, då blir det utgång som FAN!
Jag röstar på helkväll/natt på Ariman. Allt för länge sedan sist.

Idag tackade jag för övrigt Ja till lärarutbildningen. Hjälp! Har dock fortfarande till den 30:e på mig att ångra mitt ja-tackande - fast det tror jag inte jag kommer göra. Vafan. Lika bra att få skiten gjord. Och skit är det fan inte.
Varenda jävel jag stött på och berättat mina planer för har blivit helt Wow-ade. Don't ask me why, majoriteten verkar iallafall gilla mitt beslut. Good, good.

Hoppas ni har en fin lördagskväll era små snyggingar.

Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0