Say

Gah, jag kan knappt bärga (stavning?) mig tills jag ska åka in till stan köpa min älskade chai latte från Espresso House, det finns inget godare, inget som kan fullborda a sucky day. Sedan blir det shopping med bästa E och senare en Ariman med E och A. Love you girls.

Hm... skälet till att jag från första början ville posta ett till inlägg var för att lägga upp följande video; "Say hello 2 heaven", en Temple of the Doglåt, dock är det enbart Chris och hans band som framför den på videon...

Alltså, jag måste berätta något riktigt sjukt som inträffade nyss när jag var och surfade på youtube efter låten. Jag kom in på ett klipp av låten, från Annexet-spelningen augusti -07, som jag lyckligt var på, och jag vet inte... Jag har utan nästan några jobbigheter kunnat lyssna och se på videon innan, men nu... det gick inte. Speciellt när Chris nämnde Temple of the Dog, när han nämnde 1991, och sedan när de första ackorden bryter ut... Jag kunde inte lyssna mer. Jag kände värme, men samtidigt en jobbig nostalgi och en enorm saknad. Det var en fin dag. En mycket, mycket fin dag, jag hade gärna återupplevt spelningen. Men snart kommer han hit igen, snart!

Så valet av video blir istället från ett annat arrangemang, som ni antagligen förstår...

Enjoy!
Ha en fin torsdag, y'all!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0