Oscarshelg

Trots att jag är förkyld så är jag happy happy -  Det är Oscarshelg! Ja, på söndag natt kör galan igång och faaan vad jag har längtat efter detta! Min älsklingar. Dessa hejar jag på.

MICKEY ROURKE! Om han inte får för bästa manliga huvudroll sparkar jag någon mellan benen.
Milk får för bästa film tycker jag allt, och Josh Brolin kan ta hem bästa manliga biroll.

SLUMDOG MILLIONAIRE SKA INTE VINNA ETT SHIT!! Inte för att jag har sett filmen, men den verkar så LAME!

Nu ska jag träffa mamma på AG och handla lite boom-iga saker, puss på er!

Peace.
/Liv.

Okej, jag vet att ni hatar GnR, men snällasnällasnälla spola fram till 2:30 i nedanstående klipp! Snällasnällasnälla! Det är så jävla mäktigt, Axl's röst, musiken, perfektion... Puss.

"You're crazy", från "Appetite for Destruction".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0