HELG

Helg.
Veckan har varit helt ok. Hemtenta måndag-onsdag som var rätt chill. HOPPAS JAG. Fan alltså. Det kändes bra iallafall.
Ariman igår var hysteriskt, roligaste på länge. Love you guys. <3
Helgen kommer bli s l a p p. "Into the wild" (vet, tjugoelfte gången, men ja, är en film underbar så är den), "Fröken Julie", "Madame Bovary". Ja, helgen kommer mestaldels gå i böckerna och läsandets tecken. Me love litteraturvetenskap.

Sedan så saknar jag "Gossip Girl". Jäkla uppehåll. Fast det är typ sämst nu. Säsong 1 in my heart. Puss.

Nu ska jag dricka kaffe. Inser ni hur mycket jag behöver det nuförtiden? Om jag inte dricker kaffe during breakfast är dagen destroyed. Sedan måste jag dricka cirka två, tre till during the day, och då räknar jag Inte med om jag hänger på fik eller så, utan mer, lunchkaffe, eftermiddagskaffe, kvällskaffe, och även midnattskaffe då och då. Krejsy!

Pusspuss på er, jag lovar att jag skall göra min blogg mer intressant, för det finns faktiskt ändå ett antal människor som läser den (belive it or not!). Jag har ju ändrat designen, det är ju alltid något, right?

Ha en skön helg!
Puss.
/Liv.

GE MIG SKORNA!!!! Så, puss, tack, puss. Christian Louboutin, hand i hand med Jimmy Choo är dom skornas små gaygudar (dock vet jag inte om dom är gay, dom får ändå ha den titeln, gaygudar alltså.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0