EGENKOMPONERAD LISTA FÖR ATT JAG ÄR PANK OCH DÄRFÖR INTE KAN VARA UTE OCH SUPA JUST NU

Favorit (just nu):
... LÅT: "FLOWER KING" med THE ARK. (Seriously, jag tänker länka till videon längst nere i detta inlägg OCH NI SKA KOLLA ÅP DEN ERA APOR.)
... BAND/MUSIKER/ARTIST/WHATEVER: The Ark som ägare till my current favourite song i all ära, men favoritbandet just nu är faktiskt THE DOORS.
... FILM: Älskade "THE WRESTLER" med magnifike Mickey Rourke. Se deeen. !!!
... SERIE: Hard to guess? Haha. "ENTOURAGE"!

Att se fram emot:
- Danko Jones på KB i mars.
- DEPECHE MODE på Arvika. Ja jag vet, hundra år tills dess, men vad fan. PEPPEN.
- BOB HUND på Arvika. Amanda berättade det idag. OKEJ HÄR MED KOMMER ARVIKAFESTIVALEN BLI DET FLUMMIGASTE EVER! Amanda, jag och bob hund, det bara skriker flum över det hela.
- Skolan, FAKTISKT. Love it.

Att icke se fram emot:
- ... är för mycket och för ångestframkallande att jag inte tänker ta upp det här. HAH!

Låt ni måste lyssna på (förutom Ark's...)

SWEET CHILD O'MINE

(för övrigt världens bästa låt)

TILLSIST: GRATTIS ÄLSKADE MARCUS BIRRO OCH JONNA TILL BARNET! ÄR SÅ OTROLIGT GLAD FÖR ERAN SKULL, VET HUR MYCKET NI HAR BEHÖVT GÅ IGENOM FÖR ATT KOMMA TILL DENNA VACKRA DAG. GRATTIS OCH TA HAND OM ER, LOVE YA.

<3


"FLOWER KING" (PUSS)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0