Yearresumé (again)

Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förr?
Såg Depeche Mode/NIN/en massa andra band, var på Arvikafestivalen, började en utbildning, säkert något mer...

Vilka länder besökte du?
Nada! I were in Schweden the whole year.

Upptäckte du någon ny artist?
Upptäckte att NIN inte var så hemska som man tyckte när man var 14, haha. En hel del band från Arvika också.

Vilken var den bästa boken du läste?
Har inte läst så mycket, bara kurslitteratur, haha. Dock var just "Barn- och ungdomspsykologi"-boken jävligt intressant.

Bästa biofilmen?
"The Hangover", helt klart! Sjukt rolig! "500 days of summer" var också fin, genialisk.

Vilken politisk fråga gjorde dig mest upprörd?
FRA-lagen som jag slaviskt följer... :'(

Något annat som gjorde dig upprörd?
En hel del.

Vilken händelse gjorde dig mest glad?
DM-spelningen! När jag köpte DM-biljett nr. 2, när jag fick Pearl Jam-biljetterna, när jag klarade vårens fina kurs, när jag klarade utbildningens första kurs... + en massa annat.

Vilken händelse var mest skrämmande?
DM-spelningen... :/ Trycket var det värsta jag upplevt.

Vad skulle du vilja göra 2010, som du inte gjorde 2009?
Resa. Men kommer iallafall åka till Berlin i juni. :)

Vad gick det mesta av dina pengar till?
Cigg (tyvärr) och Arvika.

Vad önskar du att du gjort mera av?
Jobbat mer, inte för att jag vet vart jag skulle fått in tid till det, men det hade jag velat ha gjort mer faktiskt...

Vad önskar du att du gjort mindre av?
Rökt, klagat.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Hm... minns inte? Tror jag tog en fika med mina vänner.

Hur firade du midsommar?
Gosh, minns inte! Var nog bara hemma tror jag. Jobbade kanske. Näe... Jag var nog bara hemma.

Hur firade du jul?
Med min fina mamma och galna brorsor. :)

Hur firade du nyårsafton?
Inte varit än! *dAaH*, men kommer göra middag med mina fina vänner och utgång.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2009?

Att våga satsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0