This is what I've got (well, some of it...)

¤ Pearl Jam-biljetten
¤ Världens snyggaste svarta pennkjol med snygga detaljer.
¤ "Sovkit" till resan till Berlin i sommar.
¤ Otroligt, otroligt snygga ugnsformar och lite andra kökssaker.
¤ Skottsrutig halsduk.
¤ Nya megahörlurar till datorn.
¤ Extern hårddisk på 500GB!! Jeeeeflar!
¤ Korsordstidning  + Cosmo. Jag är en tidningsnörd, så perfekt... !
¤ Massa batterier.
¤ Ett SÅ JÄVLA SNYGGT armband från Topshop (som jag var med och valde ut, hahah). Typ mjukt möter hårt. Pärlor möter "järn". Svårt att förklara, jävligt snyggt iallafall.
¤ Cash.
¤ Vantar, bra med tanke på att jag alltid lägger mina på konstiga ställen... hahah.
¤ m.m.

Så jävla nöjd, jag önskade mig inget speciellt i år. Då morsan bestämde sig för att pröjsa för PJ-biljetten kände jag att jag egentligen inte ville ha något alls. Men ja, fick en hel del, mycket mys!


Hoppas att ni hade en mysig dag igår, sötnosar! Idag blir det slapp för min del, imorgon drar jag till Nova och mellandagsrea-shoppar. Har siktet inriktat på "Idole d'Armani", luktar så jävla gott att det är helt sjukt.

Puss på er!
:*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0