Red Mosquito

Hellu.

En otroligt vacker lördag har vi här nere i Lund. Solen skiner in genom fönstrena och påminner oss om att vintern inte enbart är mörk och molnig. Kall, men den har även sina glimtar av solsken, såsom idag.

Lyssnar på "Unthought known" och blir gång på gång lika imponerad av Vedders vackra röst.

Lite ledsen i ögat över att Calle inte vann igår, dock lättad över att han inte behöver spela in TVÅ (!) skivor med de där brölen...

Awell.
Nu skall jag nog stirra lite på mina Pearl Jam-biljetter. Det är knappt att jag tror på att jag verkligen skall se dom, att det är "äkta" biljetter. Fast det är det. Mycket skum känsla.
Jag inser det lite då och då. Oftast går jag runt och känner att jag Inte skall se dom. Bara för att jag hela tiden trott att jag aldrig skulle få tillfället att göra det, men nu jävlar...

Trots att detta kanske inte är en MEGAthing, iallafall inte för er som läser det här (antar jag...), är det ändå ett tydligt exempel på att man inte skall tveka.
Vi är så vana vid att tveka, iallafall jag. Alltid tänka ett steg längre, väga så mycket på det att tillslut det negativa väger över.
Just go for it. Annars missar man så jävla mycket.

Ja, ni vet vad jag menar. Eller? Svårt att förklara.

Det enda jag kan säga/skriva är att jag är så jäkla glad över att jag bestämde mig för att satsa. Visst att min morsa bestämt sade att hon skulle pröjsa för biljetterna, men jag hade gjort det i vilket fall som helst.
Jag orkar inte sitta här och tänka på hur det Kunde ha varit, när man faktiskt kan uppleva det på plats.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0