My wishlist this year

Jag brukar egentligen vara ungefär sämst i hela världen på att komma på saker jag önskar mig, både när jag fyller år och och i juleklapp. Blir oftast en megasuck från mina familjemedlemmar som bara "Jamen, säg bara något shit du vill ha så vi kan köpa det... !".

Fast i år har det faktiskt dykt upp lite saker som jag önskar mig, inga big things direkt, men ändå.
Mest musik. Har tidigare alltid haft alla skivor jag "behöver", men nu i år har jag börjat lyssna på ganska mycket ny musik (love it! Man känner sig alltid så ny och fräsch när man för en gångs skull vågar släppa in ny musik, eller hur?), så i år finns det lite som jag behöver fylla skivhyllan med...
Såsom:

Vad som helst från Stone Temple Pilots
Vad som helst från Nine Inch Nails
"Riot Act", "Pearl Jam", "No Code" och "Vitalogy" - PJ-skivor jag upptäckt att jag inte har. I know, blev chockad själv!
Halva Berlinbiljetten, då jag upptäckte att den kostar närmare 800, och som jag skrev igår så är min ekonomi rätt mensig just nu, och ja, I have to buy the ticet this friday, otherwise they will be sold out...

Okej, sedan kom jag faktiskt inte på mer jag önskar mig, haha, så det var nog inte så mycket...
En fin jul önskar jag mig dock, för att låta lite halvgay.
De senaste jularna har varit väldigt mysiga och fina, så jag tror vi är inne på rätt spår. :)

Ha en lovely kväll, snyggingar.
Puss.
/Liv.

Så vacker att man kissar på sig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0