Love song

Mitt hår är helt jävla oranget. Med undantag för små mörka fläckar här och var. Haha.
Imorgon blonderar jag de mörka fläckarna + färgar med den ljusbruna färgen.
Mitt hår gråter nu, som ni kanske kan förstå. Hah.


Har suttit och lyssnat på STP hela kvällen. Så jävla bra musik. Favoriten just nu är "And so I know" (tyvärr finns den inte på ytube, annars hade ni helt klart fått ett litet smakprov), så otroligt, otroligt vacker...
Weiland's röst är helt fantastisk.

Imorgon skall jag för övrigt köpa kurslitteratur. DET mina vänner, kan jag säga inte kommer att bli kul. Money, money, money... Men I have to, har två uppsatser som skall skrivas... Gah-gah-gah.

Nu skall jag fortsätta lyssna på STP, ni får ha en fin kväll sötnosar.

Puss.
/Liv.

Vilken röst... vilken låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0