55 minuter senare...

JAG HAR DOM! JAG HAR DOM! JAG HAR DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Satt med två datorer på samtidigt, haha, ifall det bara skulle funka på min laptop (sitter vid brors dator just nu...).
Först fuckade sig allting, jag lade till en order på två biljetter, men det stod hela tiden att min "varukorg" var dom.
Det enda jag kunde tänka var fuuuuck nu kommer biljetterna hinna ta slut för att min sida är mensig.
Men sedan helt plötsligt, uppenbarade sig nästa steg och I was in!
Allt gick galant, biljetterna är redan utskrivna och jag sitter fortfarande och darrar.

JAG SKA SE FUCKING PEARL JAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu; för att fira, samt lugna nerverna, tänker jag spela Sims 3.

Hörs senare, idag är jag en glad liten korvig bloggerska! :D:D:D

Puss!

Det känns nu... Det känns som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0